29 August 2008- PROGNOZA IMOBILIARA (X)- „Piata imobiliara” sau „piata de publicitate „?

O curiozitate a acestor vremuri de saturnalie imobiliara consta ,intr-adevar , in aparitia agentului de „public relations ” in chip de protagonist al vanzarii de locuinte noi . Dar aceasta situatie nu trebuie totusi sa ne mire prea mult . Caracterul de spectacol baroc al „lansarilor de proiecte ” traduce , in fond , noua mentalitate post-capitalista unde pare ca numai imaginea conteaza iar „produsul ” in sine nu-i decat o marfa publicitara ce se va vinde prin „euforie irezistibila „. Caci in loc sa calculeze judicios pretul final, corectandu-l pana la marimi rezonabile – in ideea ca pretul face vanzarea – post-capitalistul ingroasa bugetul cu multimi de cheltuieli auxiliare , majoritatea tinand de „imagine” , care se absorb in costuri generale si fac pe cumparator sa-si plateasca nu doar casa ci si drogul .

Reclame

Un răspuns

Comentariile sunt închise.

%d blogeri au apreciat asta: